miercuri, 27 februarie 2013

REPUBLICA DOMINICANA SI AFACERILE

O ADEVARATA LUPTATOARE A DREPTURILOR HAITIENILOR EMIGRANTI IN REPUBLICA DOMINICANA- DIANE PELLERIN             
Diane si copiii din Munoz

La sfarsitul saptamanii, impreuna cu prietenul meu din Budapesta, Aradi Imre, am vizitat cateva obiective turistice din zona Puerto Plata. Aflandu-ma de cateva luni in Montecristi, am decis sa-mi vizitez fostii prieteni si asociati care au ramas in continuare acolo in acea zona!
 Am trecut prin Muñoz, pe la Diane Pellerin, o inversunata luptatoare canadianca, a dreprurilor haitienilor in Republica Dominicana si o impresara care are condo'uri rustice intr-o padure, Suncampdr.com, de pe langa Puerto Plata, in Munoz. Am dat acolo un spectacol in fata catorva investitori canadieni, care au venit la Diane sa o ajute sa poate cumpara un teren pentru activitatile Fundatie suncamodr.org .
 Apoi ne-am facut drum catre Sosua unde am vizitat de asemenea cativa investitori in domeniul imobiliarelor printre care si pe vechiul meu prieten si asociat, AlbertoHidalgo, care m-a anuntat cu entuziasm ca a terminat constructia unui Rezidential in Sosua, www.dominica-can.com  si care a fost foarte recent pusa la vanzare sau inchiriere!
ASADAR AM INCHEIAT O FRUCTUASA SAPTAMANA IAR SPER CA IN ACASTA SA AVEM PRIMELE ROADE ALE MUNCII DELOC USOARE PE CARE O DUCEM ZI DE ZI IN DIFERITE SECTOARE CULTURAL TURISTICE DIN NOR.VESTUL REPUBLICII DOMINICANE
CALIN DANIEL CRUCERU

eu si Imike Aradi in Republica Dominicana




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu