sâmbătă, 10 septembrie 2011

DILAILA IMI SCRIE DIN BUCURESTI

 E dupa amiaza in Caraibe si seara in Romania. Primesc o scrisoare electronica din Romania: tara@dilaila.com.!  Cum nu cunosteam adresa, am fost si mai curios de textul trimis! Mi-a zis ca e bucuresteanca, dar ca e si ardeleanca! Nu vrea sa-mi spuna, cica, mai multe! Deocamdat`! E cam suparata pe unele doamne care isi cearta mereu barbatii si nu-si asuma- zice ea...iubirea!!! Cea pe care cu atata ardoare o facea, chipurile ...candva!
Asa a inceput scrisoarea Dilaila...!
 V-o prezint in continuare: E scrisoarea unei femei; curajoasa si  sincera

                                               NE PLACE ...NU NE PLACE (I)
"Exercitii:
1.Ne place …Nu ne place…
Ne place cind el vine, cu drag, acasa – chiar daca in buzunar cardul e gol. Dar poarta pe fata zambetul sincer, cu totii stim – ochii nu mint.
Nu ne place cind el vine acasa, chiar daca in buzunar cardul e plin. Dar poarta pe fata zambet vinovat, cu totii stim- ochii nu mint.
Ne place sa ne minta , sa ne spuna – "Nu e adevarat, te inseli! Dar inima urla si-ti spune – nu , nu , nu...! .
Nu ne place sa  gandim ce urmeaza...!
foto:adevarul.es  Filozofii...? Lucrurile sunt simple

Acceptam- ne place- nu ne place !
Filozofii...? Lucrurile sunt simple.
    Traim cum vrem. Frumos, urat...! Important e sa ne convina – daca ne place sau nu ne place... Ce mai conteaza!.
Construim drame, pentru ca ne place sa fim victime- nu ne place sa ni  se spuna: .. ti-am zis eu  ,,- dar ne place sa spunem : ,,ti-am zis eu ,, (sic!)
 Si-atunci ne place sau nu ne place…?

                                         MIE IMI PLACE SA TRAIESC

  Ei, mie imi place sa traiesc asa cum e viata in sine. Mie imi place sa vina acasa.... Cu drag, sau de nevoie. Nu aleg. Hm... L-am ales eu pe el.  Si nu analizez, imi asum! Despre asta este vorba – despre asumare…. Hai sa terminam cu pisicelile. Haideti sa haidem... sa ne placa! Hai sa nu mai fie drama!!!!
Cu drag, pentru ca imi place,
Dilaila !

PS. Dilaila, mi-a promis episodul 2! Astept cu sufletul la gura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu