sâmbătă, 5 aprilie 2014

MINCIUNILE SI EXAGERARILE BLOGGERILOR ROMANI

 E vorba de cei care apar si inseala realitatea cu buna stiinta! Va asigur ca nu voi fi acel utilizator facebook cu care va intalniti zilnic, cu nebuniile mele, ci o persoana responsabila in ceea ce afirm cand e vorba de o cifra sau o statistica, a unei tari pe care am vizitat-o cel putin 3 luni! Cunosc trei confrati, si pentru care am respect profund, si care as dori sa se stie ca sunt demni de toata increderea mea si a dumneavoastra: Razvan Pascu, Adriana Cocic si Ioana Budeanu!
Am sa vad ofer nume mari de jurnalisti incercati... Mari surprize!!!
Va asigur, dragi jurnalisti mincinosi, impostori damboviteni, ca atunci cand va voi spune exact cine sunteti si cati turisti ati inselat, prin materialele voastre comandate de Companiile Internationale care vor sa induca in eroare turistii pentru a-i tine la indemana ghift shop-urilor voastre internationale, cu cifre mincinoase de maladii, infractiuni, etc, si am sa va bag in sfera juridica, ale tarilor care abia asteapta sa va dea lozul pe care il meritati! Va garantez ca nu va va fi usor, nici in google si nicaieri, si veti plati bani grei tarilor pe care le-ati defaimat! Cator companii turistice si nu numai, le-ati stors banii cu exagararile voastre cu copieri din alte site-uri, si nu am chef pe moment sa mai discut??? Va astept cu declaratii de razboi! Abia astept! Aveti la dispozitie 48 de ore sa stergeti materialele voastre despre Republica Dominicana, Caraibe, America Latina, Thailanda, si alte destinatii turistice, unde ati umblat  cate, sa zice,5 zile si cu tupeu ati formulat opinii categorice! Iar colaboratorii vostri, analfabeti, fiti voi cine-ti fi, ca eu nu sunt in tara lui Ponta si aici nu ma veti putea atinge nici pe botul..., sa ma scuze cei cu maniere, sa-si vada de treaba lor sa-si scrie opiniile dupa capacitati pe blogul lor, ca sunt gratis, insa, daca vor sa afiseze cifre, statistici si pareri personale , si nu au decat ceva gramatica in capul lor, vom avea o lupta in care nu au cum sa se justifice!
As dori sa fie pusa aceasta doleanta a mea in fata acestor mahari ai dezinformarii turistului roman si poate mondial!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu