vineri, 22 iunie 2012

MIRELA- O ROMANCA CANADINCA INDRAGOSTITA DE REPUBLICA DOMINICANA


Este dimineata,dar nu prea devreme, in jurul orei 12! Tacere monumentala in zona Pietii Taino Bahio, din Sosua, Republica Dominicana! Nu prea e lume si la plaja semi-publica din acesta zona  nefiind sezonul in floare sunt putini turisti! Intru printr-un callejon care separa Resorturile Sosua By the Sea de Casa Marina Beach-Reef si ajung la plaja! Aceeasi mare pe care o  vad de peste 8 ani, nisipul...iar apa marii este limpede de poti sa-ti vezi picioarele pana la unghii!
  foto: nortena577.wordpress.com
Plaja Casa Marina beach

 Ma asez ca de obici in zona libera a plajei si imi intind patura! O caldura sufocanta insa mai suportabila decat cea din ziua precedenta! Ma alungesc  si privesc marea! E putin cam trista si ceva mai nervoasa decat de obicei in lunile verii! Mintea imi fuge la Adrian Nastase! Mi-l inchipui intr-un pat de spital visand poate, la zilele bune ale sale, cand conducea, spre exemplu, Camera Deputatilor! Apoi imi amintesc ca in Biblie , undeva prin Eccleziast, Inteleptul Solomon, ne avertizeaza ca totul e desertaciune... In acelasi timp ma gandesc la situatia mea care nici ea nu e prea roza acum,  insa totusi nu am de gand sa ma impusc!
  Intru in apa si incep sa inot trecand de barca celor de la Compania  Scuba Diving, si ajung in cealalta parte a plajii unde vad o doamna blonda care imi pare cunoscuta! Era in apa si ea! Ma apropii inotand, cand ca si cainele, cand ca si un inotator mai experimentat insa fara sa ma laud si o recunosc pe Mirela, o romanca stabilita in urma cu 27 de ani in Canada, pe care o salut facandu-i cu mana  de la cativa metri! Ajung in cateva secunde si ne pupam! Ne cunoastem de vreo o luna, insa ea plecase acum cateva saptamani inapoi in in tara-i adoptiva, si...iat-o din nou in Caraibe!
 - Cum de ai si revenit, o intreb eu foarte curios?
 - Stii ce, imi raspunde,  stresul de acolo mi-a produs niste probleme de sanatate! Uite, adauga Mirela, aici, in schimb, lumea e saraca, dar e fericita! In Canada toata lumea are cate ceva... dar nu vezi fericire pe chipurile lor! Am venit pur si simplu sa ma odihnesc si... sa ma vindec!
  Asa e! Aici in Republica Dominicana nimeni nu e trist, iar majoritatea nu au nici bani de papica cotidiana, si cate 5-10 puradei pe deasupra, de pe la 7-8 femei, sau de la caz la caz. Cu toate acestea, dominicanii traiesc cu gandul ca daca Dumnezeu a promis ca, oricine cauta Imparatia Cerurilor nu va muri de foame ci dimpotriva, li se va da pe deasupra, mereu exclama cu siguranta in suflete ca, Dios es grande y el sabe cuidarnos siempre!


   

Un comentariu:

  1. ff frumos acolo...cred ca si mie mi-ar face bine la sanatate asa o plaja!! te pup!!

    RăspundețiȘtergere