miercuri, 4 iulie 2012

Realismul lui Mircea Deac


Mircea Deac, un nume deja pe buzele tuturor in Satu Mare  si nu numai! Pe Mircea Deac il cunosc de 35 de ani. De ce scriu despre Mircea Deac cand toti din urbea noastra il cunosc sau ii stiu activitea artistica etc?
 Pentru ca Mircea a fost un realist de cand e. Acum vreo 25 de ani stateam si cantam pe bancile unei scoli din Satu Mare. Trecea Mircea si mi-a luat chitara. Doamne, ce maestru, imi ziceam eu! Iar la plecare i-am urat in naivitatea mea: -Mircea iti doresc sa ajungi ca si Brian May.
  -Nu Caline, eu nu vreau sa ajung ca si Brian May...
 Aceast raspuns m-a pus pe ganduri.Lui Minculescu ii ziceam cu multi ani in urma ceva la fel... "Iti doresc sa ajungi ca si Coverdale". El mi-a zis... merci. Ba mi-a facut si o dedicatie la un concert Iris prin 1988, la Filarmonica din Satu Mare!
 Mircea pe langa talentul artistic nativ, mai are si alte calitat;. E un excelent manager, o persoana foarte amabila si abila si cred ca daca nu ar fi fost muzica pe prim plan, Mircea ar fi fost un excelent om de afaceri..Oricum ar fi...  ramane o persoana de care imi amintesc mereu cu mare placere si il astept in aceasta zona caraibeana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu