marți, 10 iulie 2012

Investiti in Sosua- Republica Dominicana

Chiar azi am avut contacte prin Facebook cu 3 persoane din tara care ar fi interesate sa investeasca aici!
Bun; Prima intrebare a fost daca au suficienti bani. A veni dintr-un alt continent  doar pentru ca e vara vesnica si pentru ca e zona turistica, tropicala etc, nu e chiar la indemana tuturor. Eu am facut niste eforturi si riscuri mari sa pot sa ajung aici si pot sa spun ca nu-mi pare rau, insa nu as mai veni inca o data fara sa fiu ghidat 100% de catre cineva sincer.Sunt mentalitati diferite, stil de viata latino-american si multe alte diferente pe care poate daca le-as scrie poate nu as mai termina niciodata. In fiecare zi ai surprize si parca viata mereu incepe de... astazi! 
 Cu siguranta le poate fi mai usor acelora care sunt informati si care au si ceva bani.Insa e o alternativa chiar buna pentru cei ce doresc un nou stil de viata si daca situatia financiara le permite, si aici nu se trateaza de milioane de dolari, ci de cam 100 de mii, poti sa-ti cumperi o casa si sa ai si afacerea ta, care sa te tina o viata intreaga. Pe zi ce trece vin multi sa se stabileasca aici,  in Sosua, persoane din lumea intreaga. Acest aspect l-am mai publicat in blogul meu si prin alte parti.Cam acestea ar fi ingredientele unei reusite  in partea nordica a Republicii Dominicane: Sa aiba ceva bani, sa doresca sa traiasca langa mare, sa iubeasca natura si oamenii si sa aiba spirit comercial. In comert nu exista controale, e liber si cine stie sa-si administreze propria afacere, poate sa aiba un excelent succes! Desigur, atat timpul timpul cat si capacitatea de adaptare vorbesc de la sine. Mult succes pentru cei care vor veni aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu