marți, 2 august 2011

Facebook-ul sau intalnirea cu verisorii necunoscuti

 Intra-devar,  retelele sociale isi au rostul lor in societate, deja bine determinat! Nu avem nici o indoiala de efectele mai degraba pozitive decat negative ale acestora! Nu sunt un expert in  a determina factorii care sprijina sau pun la indoiala veridicitatea celor expuse mai sus, dar am cunoscut beneficiile facebook-ului prin faptul ca am reusit sa-mi cunosc rudele apropiate despre care nici nu stiam vreodata c-ar exista! Nu i-am cunoscut nici mergand la tara pe  la bunici, nici la nunti sau mormantari ori alte evenimete, care adesea faciliteaza cunoasterea rudelor mai indepartate decat cele de gradul I!
     cei trei verisori nasiti de  facebook

  Nu doar ca am ramas surprins de faptul ca am reusit sa-i cunosc dupa ce am trecut de 4 decenii de viata, ba sunt si chiar mandru de ei! Si va sigur ca in acest caz cunosteam doar cateva mici detalii si aproape fara relevanta despre parintii lor, iar asta doar din pricina distantei mari in care unii si ceilalti am crescut si trait: Eu, Maramures, Satu Mare, ei in Arges- Pitesti! Parintii lor, veri primari cu al meu tata, in acest caz!  Desigur, faptul ca purtam acelasi nume de familie fusese definitoriu in momentul in care am intrebat ...`"De unde esti, ba? Dar tac`tu sau mata? Cine a fost ma, bunicul tau...?"  Dupa care, ne-am pus de acord conform descoperirilor ad-hoc, cu faptul ca suntem veri de-ai doilea si ca bunicii nostri fusesera frati buni!
Unul dintre ei, doctorand in Franta si cadru Universitar in Pitesti, si proaspat tatic, celalalt un destoinic politist al aceleasi urbe argesene si un fericit sot si tata, de asemenea! Si uite asa, ne-am facut veri "pe bune" doar dupa ce ne-am cunoscut prin facebook! Sa-mi traiti unchilor, matusilor, verilor, nepotilor si la mai mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu